BAŞ YAZI - İLK YURT DIŞI TUR

2015-DOĞU AVRUPA VE BALKANLAR TURU
(31GÜN 13ÜLKE 18 ŞEHİR)

DOĞU AVRUPA VE BALKANLAR TURU 31 GÜN    13 ÜLKE   18 ŞEHİR YUNANİSTAN ARNAVUTLUK MAKEDONYA MONTE NEGRO (KARADAĞ) BOSNA HERSEK HIRVATİSTAN İTALYA SLOVENYA AVUSTURYA SLOVAKYA MACARİSTAN ROMANYA SIRBİSTAN

NAXOS AĞUSTOS 2016

ilk durağımız kauros,burada nemi var sıkı çalılı orman içinde taştan yapılmış yerde yatan bir heykel var. açıkcası gene bu büyüklükte yerde yatan bitmişide varmış ama nerdedir pek bilgi ortamda yok.

turistler otobüsle gelmişler,kafe anlamında yaşlı bi teyze burada meşrubat ,çay satıyor.

ordan çıkışta yol üstü bu küçük kasabada mola veriyoruz.

molada dondurma yiyiyoruz ama içinde şeker yok onun yerine üzüm veriyorlar diye tahmin ettik.

yola devam

ufukta deniz gözüküyor

hava sıcak  demeter temple diye olan tarihi eseri sağ yap sol yap göremiyoruz.vazgeçip rotamızı denize sürüyoruz.merak edenler için resmini internetten aşağıya koydum

chalkio üzerinden yanyana olan adanın en meşhur ag.anna ve plaka beachlere ulaşıyoruz.akşamüstü suyu bizi dinlendiriyor.

plajları muhteşem

tam limanın olduğu yer merkez zaten.ama limana yaklaştığınızda sol ta gün batımının izlendiği temple dedikleri biryer var gün batımına yetişiyoruz temple doğru yol alıyoruz

temple yolu

gün batımı yaklaşıyor,insanlar toplanıyor

gün batımı gerçekten muhteşem ertesi gün hemen limanda olan eski şehir dedikleri hora yı en sona bırakıyoruz.

ertesi gün horayı geziyoruz.

horanın ortasında kalesi var

klise müze içi giriş 16 euro,pas geçiyoruz.

liman bölgesi

meşhur peyniri her salatanın üstünde geliyor.yalnız fiyatlar çok iyi türkiyede tatil yapmak zengin işi:)))

tam aile olarak gelip ağız tadıyla keyifle tatil yapılabilecek biryer,emin olun türkiyeden daha ucuza ve keyifli bir tatil olur.

2023 AVRUPA TURUNA KATLMAYI DÜŞÜNÜRMÜSÜNÜZ ?

Sadece kendi masraflarınızı karşıla-yacağınız grubumuza katılarak gel-mesenizde aşamalar hakkında bilgi sahibi olabilir ,bilgilerinizi ak-tarabilirsiniz, MOTOSİKLETLE TUR