BAŞ YAZI - İLK YURT DIŞI TUR

2015-DOĞU AVRUPA VE BALKANLAR TURU
(31GÜN 13ÜLKE 18 ŞEHİR)

DOĞU AVRUPA VE BALKANLAR TURU 31 GÜN    13 ÜLKE   18 ŞEHİR YUNANİSTAN ARNAVUTLUK MAKEDONYA MONTE NEGRO (KARADAĞ) BOSNA HERSEK HIRVATİSTAN İTALYA SLOVENYA AVUSTURYA SLOVAKYA MACARİSTAN ROMANYA SIRBİSTAN

2017 - TEMMUZ BULGARİSTAN SAHİL TURU

motosiklet gezi tur seyahat motosikletle tur
gelibolu vapurundan
  Arkadaşlarla 4 Motor olarak yola çıktık ama malesef öyle devam edemedik,Kafanızı şişirmek istemem bir arkadaşın sınırda pasoportunda problem vardı tam sınırda almadılar ve geri dönmek zorunda kaldı.Bizde yola öyle devam ettik
Tabi moraller sıfır.Ayrılan arkadaşsız ispanyaya gitmek istemediğimiz için programı değiştirdik .1 motor arkadaş sırbistan tarafına gitti,ben sırbistanı daha önce 2 kez  gördüğüm için gitmedim .Bir arkadaş bulgaristan kırcaaliye akrabalarının yanına gitti..Bende arkadaşı kavalada beklemeye karar verdim..
Bu arada dedim bari bende buraları gezeyim.
 Rotam 2 gün dinlenip doğru kavalaya yakın thasos yani türkçesi taşucu adasına olacak.Adayı incelediğimde sol tarafında plajlar var.adayı soldan gidip sağdan dönmek üzere rota yapıyorum ve akşam engeç 21.00 vapuruna yetişmek üzere planı oluşturuyorum
     
 .

2023 AVRUPA TURUNA KATLMAYI DÜŞÜNÜRMÜSÜNÜZ ?

Sadece kendi masraflarınızı karşıla-yacağınız grubumuza katılarak gel-mesenizde aşamalar hakkında bilgi sahibi olabilir ,bilgilerinizi ak-tarabilirsiniz, MOTOSİKLETLE TUR

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

TAKİP ET - MOTOSİKLETLE TUR