BAŞ YAZI - İLK YURT DIŞI TUR

2015-DOĞU AVRUPA VE BALKANLAR TURU
(31GÜN 13ÜLKE 18 ŞEHİR)

DOĞU AVRUPA VE BALKANLAR TURU 31 GÜN    13 ÜLKE   18 ŞEHİR YUNANİSTAN ARNAVUTLUK MAKEDONYA MONTE NEGRO (KARADAĞ) BOSNA HERSEK HIRVATİSTAN İTALYA SLOVENYA AVUSTURYA SLOVAKYA MACARİSTAN ROMANYA SIRBİSTAN

2016 YAZ PLANI( HAYALLER PARİS GERÇEKLER İTALYA )

Turda rotamız 7-10 temmuz novisad(SIRBİSTAN)exıt festivaline ve 14-16 temmuzda aynı festivalin devamı olan budva(MONTE-NEGRO) exıt festivaline katılmak olacak.
İki festival arası 4 gündemi ne yaptık ? Bu arada italyayı dolaştık...

Katılmaya çalışacağımız festivale 100 sanatçı 14 sahne ,david getta,robin shultz vs.katılacak nasılmıydı? süperrrr.....

2016 planı olarak rotamı böyle düşünmüştüm

ama böyle oldu

VEE TUR BAŞLASIN....

Günlerden 4 TEMMUZ büyük gün !!!!!!!
Sözleştiğimiz üzere  saat 16:00 da arkadaşın evinde buluştuk ve önce onu hazırladık. arkadaşın deposunda 3 motoru var:))

sonra sıra gidip benim motoru hazırlamakta

Benim motoruda hazırladıktan sonra arkadaşın evine geri dönüyoruz ve veda zamanı.
Arkadaş köpeğiyle 15 gün ayrı kalacak vedalaşıyorlar.

Arkadaşın motor xmax 400, benimki xmax 250.Arkadaşın babası motorlarımızıda ıslatıp su dökerek bizi uğurluyor.
Sağ salim ve tek parça olarak dönebilmek dileğimizle yola koyuluyoruz.
Arkadaşa ;uzun yolda selenin ağrı yaptığını kendimin kadife bez ile bu sorunu aştığımı bildirmem üzerine ,arkadaş yastık alıyor,haliylede çok daha rahat etti.

Kilometrem 6710 da, bakalım dönüşte kaç olacak.saat 20.00 ve ancak start alabiliyoruz.

Yolda saatte  bir 15 dk molalarla
saat gece 3 gibi çanakkaleye varıyoruz.Vapur 23 dk.da karşıya varıyormuş.Yolumuz uzun,o zaman uyku molası.

Bu arada sadece yurtdışı çıkış harcını aldık yola çıkarken.Yeşil sigorta ve sağlık sigortasını sınırda yaptıracağız(sağlık sigortası mecburi değil ama 30 tl 1 ay için ,yani gayet ekonomik olduğu için yaptıracağız.) .

Defalarca tlf açıp bayramın ilk günü kapıda bunları yaptırmak sorun olurmu diye sorguladım,genede şüphe ile ilerliyoruz.sınıra kadar yol çok rüzgarlı bizi yoruyor,sabah ipsaladayız.İpsalada kahvaltı yapıp 15 dakika sonra sınıra varıyoruz.

ve sınırrrrrr  .    kalimeraaa ( günaydın ) greece

Güle güle güzel vatanımız bizi bekle .

Geçen sene otoban harici köy kasaba yollarını kullanırken bu sefer arkadaşın zamanı kısıtlı olduğu için otobanları kullanarak yola devam edeceğiz.İlk rotamız şöyle olacak.

Geçen sene  kahve içme sözü  verdiğim ve yerine getiremediğim bir arkadaşımın memleketi , kavaladan 55 km önce olan xanti (iskeçe) ye uğramak için,otobandan çıkış yapıyoruz

Önce 2,5 euroya karnımızı doyuruyoruz.pita ekmeği arası (kıyma değil)adana diyebilriz.epey lezzetli ve doyurucu.

Üstüne kahvemiz.
                           Şansımıza kahvehane yeni açılmış.

Yola devam

Saat 17:00 gibi kavalaya varıyoruz.
Geçen sene kaldığım ve çok beğendiğim deniz kenarında ve koyda olan batis multiplex campinge hemen kapağı atıyoruz..çaktırmıyoruz ama epey yorulmuş ve uykusuz durumdayız.

Şimdi yorgunluk atma  zamanı

Biraz şehir turu

Kavalada gezilecek yerler olarak şehir merkezi,sahil boyu ve merkezden tepeye çıkılan bir kalesi ve ve kavalalı mehmet paşa nın heykelinin olduğu limana bakan yer var.Kavalaya ait resimlere geçen seneki turumdan bakabilirsiniz.( KAVALA / YUNANİSTAN ( AĞUSTOS.2015 )

Büyük sürpriz var,
izmirden bu blog vasıtasıyla tanıştığım 3 arkadaş bizde geliyoruz bekleyin diyorlar  ve  gece 12 de  3 motor geliyorlar,süperrrrrr,şenleniyoruzzzzzz.
Hemen çadırlarını kuruyor ve bunu kutluyoruz.

Gece denize giriyoruz,neşemiz yerinde.

Ertesi sabah motorcu varol amcayla tanışıyor ve hep beraber  sabah kahvaltısı yapıyoruz.
Engeç öğleyin yola çıkmamız lazım.

Saat 11 gibi yola çıkıyoruz .Hedef belgrad ama hava kapalı ,herhalde yazın yağmur yağmaz.
1 saatte bir molayla yola devam .ortalama otoban hızı olan 120 ile gidiyoruz.

Sayfa 1

Sayfa  1     2   3   4  5   6   7    8     9    10   11    12    13     14     15

2023 AVRUPA TURUNA KATLMAYI DÜŞÜNÜRMÜSÜNÜZ ?

Sadece kendi masraflarınızı karşıla-yacağınız grubumuza katılarak gel-mesenizde aşamalar hakkında bilgi sahibi olabilir ,bilgilerinizi ak-tarabilirsiniz, MOTOSİKLETLE TUR